Saturday, September 3, 2011

Raya Datang Lagi...

Salam lebaran 2011 untuk semua yg sudi baca blog saya..thanks so much...
mmm cerita raya saya biasa2 saja..sbb perlu siapkan order2 cust seperti biasa..mulanya saya plan thn ni xambik sebarang order sbb saya tgh preggy kan..perlu rest yang banyak..tp apakan daya ramai sangat permintaan sampai saya rasa sudah berpuluh2 order saya tolak..saya ambik sikit2 saja..ni pun dah buat kaki saya bengkak dan krem..saya melakukan semua kerja sndiri kali ini,tanpa bantuan adik2 biasa diorg tlg..tp kesian plak kat mak saya xde yang membantu..ini thn pertama saya duduk rumah sndiri..apa2 pun saya buat sndiri..belajar berdikari walaupun adakalanya tunggang terbalik lagi hehehe





apapun kemeriahannya tetap terasa seperti biasa,apa lagi bila rumah bonda saya diserang jiran tetangga dan sedara mara..mmg meriah sgt2..walaupun saya penat tp saya happy..alhamdulillah.SELAMAT HARI RAYA SEMUA!!!Maaf Zahir Dan Batin

No comments: