Monday, September 19, 2011

minggu tak dak energy..

salam..
Saya tak berapa pasti apa yang berlaku dalam diri sendiri..kenapa energy saya makin lama makin susut,sdgkan saya tak buat kerja,makan vitamin,minum susu..ish2..penat,letihnya itu sangat luar biasa..belum pernah badan saya sebegini lemah..
walaupun sudah 2 hari saya xmasuk opis,tak buat apa2 kerja...badan saya letih sgt2..masalahnya waktu siang saja..malam saya ok2 jek...boleh erjaga sampai larut malam..walaupun cuba utk tido awal,tp xdapat,lewat jugak..
walaupun saya xmembaking,tp kerja saya masih banyak..ngan kenduri adik lagi,meeting mingguan ngn persatuan,kelas masakan dan sebagainya..jadual sy tetap penuh walaupun saya tak masuk dapur.Alhamdulillah ayah dan bonda byk membantu saya..utk kenduri cuma siap dalam 30% je baru..tp nasib baik cuma buat kecil-kecilan..tak jemput ramaiorg,so kerja jadi kurang...hal hantaran saya dah sattlekan,jemputan jauh2 mak saya sudah bereskan..

insyaALLAH moga dengan susah payah saya ini,ALLAH tlg saya nanti...adik2 semua jauh nak tlg pun..so saya pikir semuanya saya upah saja..senangkan??hehe

hal bersalin tu saya dah ready cuma brg2 baby,diri sndiri belum lagi...paking dalam beg juga belum..kadang2 sy pkir sian kat baby,mamy xsmpat nak belai manja sprti kak amsyar dulu,mamy bz sokmo...insyaALLAH baby jadi org yang kuat,sehat,cergas dan cerdas yea..

No comments: