Wednesday, September 28, 2011

Alhamdulillah

Itu yang mampu saya ungkapkan disaat ini...terima kasih ALLAH..mambantu saya melaksanakan tugas2 terakhir saya sebelum saya melalui fasa baru...(ber"anak" dua)...Dalam kesakitan saya cuba jua untuk habiskan order2 saya..saya bimbang kalau2 bersalin awal dari yang saya jangka.Kalau ikut due mmg lambat lagi...tapi sbb semua nurse malah doctor juga suruh saya berjaga2 kemungkinan besar itu ada sbb sejarah lalu saya dah bersalin disaat ini..

Skrg dah masuk 38minggu,debaran saya lagi kuat,walaupun ruang dah sempit tapi baby masih aktif,alhamdulillah itu bermakna baby sihat..insyaALLAH sehat sejahtera..persiapan untuk baby pun saya dah buat sikit2..cuma ready barang2 dia je kat dalam beg..pastu barang2 saya sikit..supaya tak kelam kabut..

Alhamdulillah saya sangat happy nak sambut baby ni,walaupun ada ketika takut..itu sudah lumrah rasa takut tetap ada walaupun yang sudah berpengalaman..tak sabar rasanya nk rasa baby diletak atas dada saya,pelukan pertama itu sangat2 bermakna...insyaALLAH kali ini saya nak rasa secara natural kesakitan bersalin...nak rasa dari awal,camne rupanya kesakitan itu..tanpa induce,tanpa ubat...

Doakan saya ye kawan2...


No comments: