Thursday, September 29, 2011

RINDU..

Anak2 yang umurnya hanya baru mancecah 2 tahun stengah dah tau ke apa maknyanya RINDU????...saya sedikit pelik dan hairan,dah faham ke apa itu rindu?..atau saya saja yang tak tahu sememangnya budah seumur itu sudah tau erti rindu.

Ini yang terjadi pada anaknda saya Maryam Faqihah Amsyar,bila tanya amsyar rindu ayah ke?dia anggukkan kepala...ayahnya kena kursus 4hari.Maybe sebab belum pernah berpisah ngan ayah kot.Semalam sebabnya saya tunjuk la gambar ayah dia,dia tak nak tido, sampai kul 1 pagi pun duk main lagi...tetiba masa tgh tunjuk tu,dia nangis dan teresak-esak..kata "amsyar nak gi ayah"..."lambatnya ayah gi keja" (lamanya ayah g kerja)...4hari tu dia rasa terlalu lama kot...

Saya pulak yang kelam kabut tanya "kenapa amsyar nangis ni?"...sebenarnya saya heran sikitlah,2 thn tu dah tau ke rindu2 ni?saya rasa umur saya camtu saya tak tau apa2 lagi...heheh

Apapun alhamdulillah ayahnya akan balik tgahari ni...nanti boleh la main ngn amsyar sepuasnya...kalau dekat mami dah gi dah hahha..ayah dah ngadu sakit2 tubuh gi kursus kali ini..sbb ada seisi xtvt berhalangan la dan sebagainya.nanti mami tolong picit2 yea..heheh. Ni pun nasib baby tak kuar lagi,kalau baby kluar dah tentu ayah jadi kelam kabut lagi.. I MISS U B...waiting for u.

No comments: