Wednesday, September 28, 2011

antara rindu dan marah

RINDU????salam........tak dapat terungkap masa ini rasa rindu pada suami saya...maybe sebab dah lama kami tak berpisah,walaupun dia dekat saja sbnarnya..dalam kelantan ni jugak..tp saya rasa dia jauh..tambah2 dengan keadaan saya skrg ni memerlukan sgt dia ada disisi..harapnya sempat dia balik...saya igt hanya 3 hari,rupanya 4 hari kursus tu..mmmmmm lari dari budget saya hehe

hari ini saya keluar rumah agak awal..tujuannya hanya nak g umah sedara dan tesco saja...tp tghari baru balik...petang ni,hujan lebat plak..Alhamdulillah sejuk rumah,xyah beraircond..tp kipas tetap perlu dipasang huhuu..saya antara mereka yg xleh duk kalau panas..kalau dalam aircond pun saya boleh berpeluh..apa lagi hanya ngn kipas..tp kipas pun dah ok utk saya,masa ngandung ni mmg panas badan saya luar biasa..

MARAH???apa yang buat saya marah...?Bila nasihat saya dibuta tulikan...saya hanya bgtau yang terbaik..tp kalau dah tak nak dengar itu kamu punya pasal.sangat susah menasihati remaja skrg,ditegur tak kena tegur pun tak kena.."tak boleh ditegur"..apa hak kita sebagai org yang lebih dewasa..sudah tiada rasa hormat kah kamu?..................................................akibat dari itu,kamu juga yang terima padahnya,bila dah kena camtu?saya sebagai org dewasa,nak marah ada kesian pun ada,tp remaja tidak mempedulikan akibatnya,hanya rasa seronok saja,kena hari ini esok buat lagi....tp saya sudah putuskan.."SUKA HATI KAMU"...bila itu yang keluar dari mulut saya,itu yang akan saya lakukan...apa pun yang jadi nanti,kamu tanggunglah sendiri...jangan sampai tangan saya yang naik..

No comments: