Sunday, September 11, 2011

Bila Masuk 35 Minggu...



Salam..
hai sahabat sekalian ..apa anda buat hari ini???jadual saya agak sibuk hari ini sbb banyak agenda..kena hantar kek dan kena gi buat checkup.pagi2 lagi saya kena siapkan cupcake sbb lepas tu kena gi klinik plak...so,tumpangkan amsyar kat rumah tok ma dia kejap.saya ke klinik...ramai jugak saya tgk tp kat bahagian ibu dan anak xlah ramai sangat..sikit je,lega hati ini ..tp tak seperti yang saya harapkan..hampir 1jam saya tunggu hanya untuk 3 akak sebelum saya...1 JAM!!!!!...OMG..apa yang diorang buat kat dalam??setiap pesakit hampir 20minit...bila sama masuk saya tgk jam xsampai pun 5 minit saya dah keluar...mmmm pelik2
..kadang2 diorg ni suka berbual kat dalam tu,kami yang kat luar ni "panasss je"...heheh..tp saya tetap sabar walauponnn hati saya dah bengkakkk...kalau ada teman berbual xpe jugak..ni saya sendirian..mmm

Lupakan hal yang panaskan hati itu...saya nak cerita pasal baby saya...bila cek masih songsang walaupun xkuat mana..kata nurse xpe,insyaALLAH dia pusing lagi..Harapan saya begitulah,harapnya baby pusing dan duduk di tempat yang betul...saya xnak kena operate..kesihatan saya dan baby baik2 saja..cuma kena komen bila berat naik 2kg dalam 2 minggu saja...repot saya terus jadi MERAH!!!hehhe nak buat camne,makanan raya sedap2..xleh nak kawal makan...saya xrasa pun badan naik..tp bila tgk pic..mak aiiiii!!Puan Linda.."Awk begitu nampak besarr",huhuuuuu....

Pas abih cerita klinik saya balik umah mak,sbb bonda ajak saya gi bandarjap...nak beli barang2 dapur..so kami ke pasar borong kat highway pasir mas tu..besar upanya pasar kat situ,tu la 1stime saya gi...kalau shoping barang2 basah mmg best la..dengan lapang dan parking yang luas sgt...pas beli2 barang saya ke tesco thenke hypermrket pantai timur..sempatla shoping baju baby selai dua..sbb atas arahan bonda saya,
"xyah beli banyak2,nanti org bg hadiah lagi..lagipun baby cepat besar"..Ok mom,saya menurut perintah...

Utk baby mummy,harapnya kamu sihat sejahtera sehingga lahir nanti,nanti duk elok2 k,senang nak kuar hehehe..mummy,ayah dan kak amsyar sayang dan menanti kemunculan kamu...luv u sayang




No comments: