Sunday, September 4, 2011

Post Raya ke-7

Salam syawal...
harini sudah masuk raya ke-7,mmmm tetiba anaknda saya demam..maybe penat beraya kot..kesana sini berjalan..makan macam-macam juadah.harini saya free, sebelum stat balik kerja,saya nak rehat betul2 sbb raya haritu saya terlalu penat..mana nak buat order lagi, dan nak beraya dalam masa yang sama..kali ini mmg betul2 saya sendiri..kalau tak biasa dibantu adik2..cuma untuk doorgift saja saya minta bantuan adik2 untuk tlg...1/2 hari je siap dah 500 doorgift..cepat betul diorg kerja..anyway thanks so much..

Ayah dan bonda saya dah berangkat ke KL semalam utk hantar adinda ke UKM..maka tinggal la saya dan adik2 yg masih skolah.ok jugak saya tak gi..jalam JEMM sgt..kalau tak mau demam la saya duk lama2 dalam keta..uihhh tak sanggup rasanya.keluar ke bandar pun dah buat saya tak senang duduk dah akibat jem..yang peliknya sampai raya ke-6 tu masih terlalu ramai warga2 kelantan ni...ish biasa dah lengang sikit..2 hari saya kunjungi shopping Kompleks tu ramai sgt2 org...hari mula2 tu xjadi nak beli barang sbb saya tgk ramai gile bratur nak bayar..aduihh...harini tak pasti la plak ramai mana..maybe dah kurang sikit la kot...

apapun kemeriahan raya di bandar kota bharu ini mmg sangat2 terasa,mmg sangat meriah...ramai yg dapat pulang kampung kot thn ni,tu yg ramai sgt kat bandar...=)


No comments: