Friday, September 9, 2011

cerita 9 september

Salam sahabat..moga harini anda2 sihat2 saja yea...saya???gila2 rasa kepenatan sbb terpaksa bertungkus lumus siapkan wedding kek,hantaran dan birthday cake yg org mintak last minutes..nak tolak sbb saya dah stuju lama dah,yg mintak last minutes plak regular customer...xsampai hati nak tolak...dari pagi sampai jam 1pagi masih di meja kesayangan saya,itula tempat kerja,office saya..belum cukup rasa nya tidur saya dah kena bangun sambung balik kerja sampai ke tgahri,abih customer ambik kek2 diorang saya sambung masak...

Dalam kepenatan pun saya sempat ke pasar,bersama suami dan ipar saya,Alhamdulillah balik tu terus masak dibantu adik dan ipar saya..Alhamdulillah walaupun simple saja lauknya,mereka makan dengan berselera buatkan penat saya hilang.

lepas makan apalagi..membungkang lah saya..nasib baik hubby saya tlg tgk2 anak,mmm dapatlah saya tidur dengan tenang sekali heheheh..thanks B...pas saya bgn je dia plak yg keluar...aik..mmmm xpelah,nak jumpa geng kan..saya bereh saja...

Anyway thanks so much to my customers today...sokongan kalian sangat2 saya hargai..TERIMA KASIH

No comments: