Sunday, September 11, 2011

Di Pagi Hari....

Haii..selamat pagi semua2..heheh
hari ini pagi2 lagi saya bangun siapkan cupcake utk hantaran customer,masib baik saya baca msg dia nak ambik kul 8,budget bisasa customer datang kul 10 or 11 paling lewat...not yg ni sharp kul 8...tp yg cam ni yg saya suka...tetapi masa...Alhamdulillah setakat ini saya belum pernah lewat dari masa customer nak,walaupun saya terpaksa tak tidur skalipun saya sanggup dari menyuruh customer saya menunggu..Alhamdulillah ALLAH membantu saya.

lepas siap cupkek,saya siapkan baju kerja hubby dan siapkan b'fast utknya.anaknda xbangun lagi..lama btul tido..semalam dahla tido awl...tp itu bgs utk kesihatan kanak2 dan juga mudah saya wat koje hahahah..pas abih kerja rumah saya pilih2 barang baby utk basuh...baby pakai je yang kakak punya,hehehehhe mummy beli sikit saja utk tambah2 mana yg patut..belajar jimat ye sayang..

amsyar bangun,siapkan makan amsyar dulu.....

No comments: