Wednesday, January 12, 2011

Mengimbau Kenangan

Salam sahabat sekalian....
Harapnya anda diluar sana sihat bersama keluarga tercinta...Alhamdulillah saya juga sihat hari ini..Sambil termenung mengenang masa depan saya belek2 pic lama yang ade dalam simpanan.1 2 hari ni saya sangat2 rindukan zaman bercinta dulu...SMS masa bercinta dulu juga masih kukuh dalam HP saya...saya sangat2 rindu CINTA saya...semalam 11 Januari merupakan ulang tahun pertunangan saya dan suami...tidaklah celebrate,cuma tarikh itu masih diingatan suami dan saya juga...Moga cinta suci kami ini diberkati..dan ianya kukuh dalam hati kami selamanya...

Mengenang kembali pertemuan singkat kami,saya terSENYUM...Pertemuan kami diatur Yang Esa,saya sangat bahagia...Moga sentiasa berbunga sehingga akhir hayat kami...

pic ni sehari sebelum bertunang....10 januari 2008


Dihari pertunangan...11 Januari 2008

Kami disatukan pada tarikh keramat 1 Ogos 2008

No comments: