Sunday, January 16, 2011

16.01.11...

Salam sejahtera
Moga hari ni keadaan kita semua lebih baik dari sebelum2 ni...thanks sahabat sekalian yang banyak memberi semangat dan dorongan tanpa henti buat saya dan keluarga.harini saya free sikit..bolehla memenuhi masa dengan berbelog ni..

Hari ini penuhi masa saya dengan anaknda tercinta..dia ada selsema sikit harini..rancangnya nak gi MAYBANK tanya pasal polisi insurans yg diorg duk pickup dari akaun saya tu..tp xjadi sbb xde keta plak..mmmm camne nak gi..pinjam keta ayah last2 hehe pas ayah balik servis keta..saya,adinda saya athira dan anaknda saya bawa bersama..sambil jalan2 dan gi ambik ubat selsema kat untie saya kat klinik kesihatan kota jembal...ade supplier ubat kan,wat pe gi klinik..so saya gi check amsyar kat situ saja..FREE.

balik je igtnya nak buat muffin,saya dapat resepi dan formula baru utk muffin yg saya adjust dan create sendiri..hehe jadi ke tak xtau...bila check barang rupanya banyak yg da abih..tergendala la saya nak test buat muffin tu..semalam dah buat sebenarnya,abih cepat...cam goreng pisang panas plak...Alhamdulillah semua yang ngeTEST cakap sedap dan lembut....sbb tu semangat nak buat balik hahaha..

Salam 1 MALAYSIA...

No comments: