Saturday, January 29, 2011

Danials B.I.R.T.H.D.A.Y P.A.R.T.Y

Salam sahabat...lama xmengentry blog..diam membisu..hihi..maaf atas kesibukan saya beberapa minggu ini...kesihatan juga agak kurang baik...Dalam sibuk2 saya sempat luang sikit masa untuk join "1ST Birthday Party" twin sahabat saya http://kisahlynna.blogspot.com di Salor,Pasir Mas..Thanks atas jemputan,sgt enjoy. Walaupun simple tp sangat meriah...lepas gi umah lyna saya terus ke bakery shop utk beli barang sikit, ada jek yg tertinggal beli sebelum kedai bakery tutup utk CNY...harapnya xde dah yg tertinggal..diorg tutup lama wooo..kalau ade lg tertinggal barang gok..matila saya heheh

Enjoy Da Pic..


Danial Haris Dan Danial Hasif 


Linda Faizal & Lynna Hirman


1st celebration Birthday


Makanan yang sedap2..


Danials...1month until 1 year

No comments: