Tuesday, January 11, 2011

Doa dan ketenangan

Hari ini saya rasa lebih baik dari semalam..

Alhamdulillah hari ini saya rasa kesihatan saya lebih baik dari sebelum2 ni...walaupun kadang2 masih beremosi..bukan kehendak saya utk rasa begitu..ianya datang sendiiri.Klau boleh saya pun xnak pikir,dulu rasanya kalau ada masalah yang saya rasa xnak pikir,boleh je saya alih ketepi...tp skrg kenapa xboleh..kadang2 ianya membebankan fikiran sndiri..

Kesihatan saya sedikit mengejutkan bila saya buat medical chekup..mula2 memang buat saya rasa down sgt..bila masalah dah bertimbun2,ditambah plak dengan kesihatan yg kurang baik..agak2 nya kalau anda ditempat saya,apa yg anda rasa?????dan apa yang anda lakukan???..saya dah rasa bosan,dah penat menangis..Alhamdulillah,berkat sokongan keluarga saya mula bangun sikit2..

Saya perlukan ketenangan...Moga ALLAH kabulkan doa2 saya...

No comments: