Thursday, January 6, 2011

Bila Hati Dijentik..

Salam..saya kembali lg setelah berminggu2 diam membisu..banyak hal yg terjadi antara minggu2 diam saya itu..banyak kejadian yang mengubah mood saya..sangat2 teruk saya rasa diri saya sekarang.Susah nak pulihkan semula mood saya...maybe ambil masa yang panjang...

saya tangguhkan dulu cerita percutian saya(sbb xde Mood)..


saya xtau apa yang saya rasa sekarang, amarah saya sentiasa turun dan adakalanya naik tu dgn memdadak(kalau dapat saya baling ke dinding adalah lebih baik)macam2 dugaan saya 1 2 minggu ni,termasuklah dugaan buat keluarga saya..Kesian mak ayah saya menanggung..kenapa pada diorang dihempaskan masalah..ayah saya xpasal2 darah naik sbb org lain yang mendesak dia,byk kali saya nasihatkannya spy buat xtau saja sbb masalah org lain bukan masalah kita.Tapi katanya,org da minta tlg utk selesaikan,xkan nak duduk diam saja..saya terdiam..YaALLAH sampai bila kami menanggung???kalau kami sbg anak2 ni nak campurtangan xboleh ke??

Kesihatan saya juga tidak memuaskan,saya sedar dah berminggu2 saya rasa ade xkena dengan kesihatan saya,kita boleh rasa kan kita sihat betul ke tak..lastnya bila gi cek doc cakap gastrik..tp rasanya ade benda lain lg..harapnya xde apa2 yang kronik,saya perlu full medical chekup..

Bila kenangkan.........hati saya sangat sedih,airmata jatuh tanpa henti..Saya bukan orang yang mudah jatuh airmata,tp bila skali dah jatuh ianya sgt2 memberi kesan dalam hati saya..apalah daya kita hanya sebagai manusia biasa, kita diduga dengan cubaan..mudahan cubaan ini memberi kekuatan untuk saya teruskan hidupan saya.YA ALLAH TUNJUKKANKU JALAN YANG TERBAIK..HANYA PADAMU AKU BERSERAH...


No comments: