Sunday, February 27, 2011

Saya teruja..

Alhamdulillah syukur pada Yang Esa atas limpah kurnia nya saya diberi rezeki yang melimpahruah..Tuhan aturkan rezeki untuk saya dengan baik..saya sangat2 bersyukur..Terima Kasih ALLAH

Apa yang mengembirakan saya,bila saya dapat hidup sendiri,dengan keluarga kecil saya..sudah lama kami idamkan untuk berdikari.ada rumah sendiri,walaupun kecil,cukuplah untuk kami 3 beranak tinggal..(lebih dari cukup sebenarnya)

lebih kurang seminggu lalu kami pindah masuk rumah sewa kami..kat area taman seri je,dan lagi belakang je ngan umah mertua..dekat je,apa2 senang nak mintak tlg hehehe..mula2 masuk,saya agak kelam kabut sbb selalu bukan semua kerja saya buat sendiri,saya sering dibantu bonda saya mahupun mertua dan ahli keluarga lain..tapi kali ni semua kerja saya buat sendiri..amsyar plak xnak duduk,nak dukung je..peralatan umah xbanyak,maklumlah baru lagi kan,kalau ada rezeki,nak beli la sikit2.

bila dah seminggu lebih ni,boleh la handle sikit2..insyaALLAH saya akan biasakan buat semua kerja sendiri..Kawan2 doakan saya yea..

No comments: