Saturday, February 12, 2011

Sambung Entrey laluu..=)

hai oll...buat apa ye hari ni..????saya duk lepas2 saja jek..sambil jagakan puteri kesayangan saya..waktu2 begini la amat berharga untuk saya.Kalau dah waktu sibuk,susah nak tmpukan pada puteri saya...sementara tak bz gini,saya layan sebaik2nya anak dan suami saya juga seluruh keluarga..

K.H.A.M.I.S:Saya sambung entry yang lalu,dimana saya habiskan masa2 saya minggu ini..bermula hari khamis malam jumaat lalu saya keluar makan bersama hubby saya,kami hanya lepas berdua sbb anaknda saya bersama abang ipar saya,ni la Masa Emas saya bersama suami. Kami makan kat MFC kota bharu bersebelahan dengan Nagoya Textile...Kami antara pasangan yang mmg suka mancuba mana2 restoren/gerai makan baru.MFC ni dah beberapa kali kami singgah,utk fried chiken tu xbrapa best la untuk saya...cuma pada saya pizza dia mmg tiptop..Rito yang lembut dan tebal serta inti yang boleh tahan sedapnya...
lepas gi makan kami ke Famly Kopitiam..One of place yang menjadi febret husband saya.Kami berdua saja pada mulanya..lepastu datang sorang demi sorang kengkawan hubby saya..dari 1 meja ke 3 meja..semuanya puak2 photography.Jam 2 pagi kami balik...

J.U.M.A.A.T:pagi2 lagi saya bangun untuk buat kek...simple cake cuma agak besar 13inci.lepas siap kek saya berehat sepanjang petang sementara suami saya ade shoot,saya tunggu dia balik sampai tertido..malam tu,saya keluar dengan adik2 saya ke kbmall..saja jalan2 sambil habiskan masa..hubby saya keluar ade discussion pasai kerja dia.jam 12pm saya balik umah..

S.A.B.T.U: saya bgn awal pagi sbb hubby saya kata dia dah jumpa rumah yang nak kami sewa,nanti saya bgtau next entry kenapa saya cari rumah sewa yea..so dengan merempit jek,saya dan suami nak gi tgk rumah..alih2 dah sampai depan umah tu,hubby saya call tuan rumah kata dah ade orang nak masuk..plakkk...semalam jek beru call kata boleh,pagi ni dah ade orang plak.....mmm xde rezeki kami kot.petang kami ke parkson.kenapa saya ke parkson????hehe nanti saya cite plak yep..sangat best.Daaa

No comments: