Thursday, February 17, 2011

Saya Pening..

Salam Hari Jumaat sahabat sekalian..
Saya nak sambung cerita yang mana dulu ekkkk..heheh..Cerita pasal rumah baru saya dulu la..Actually saya masih bersama bonda saya,duk bekerja bersama beliau. Selama saya memulakan kerjaya baru ini saya bersama bonda saya.Dia adalah guru pertama saya,dia ajar saya banyak tip sbb dari kecil beliau juga minat dengan cake decoration.
Saya rasa saya perlu duk sendiri untuk mula berdikari,bila dah rasa sikit stabil tu saya mula2 ingat nak cari kedai kecik2 untuk saya duduk bekerja sambil bleh jual terus cake/cupcake ni.Tp bila kedai xjumpa..saya dan hubby pun bincang untuk sewa rumah..So kami cari jek la umah sewa..Susah la jugak untuk dapatkan rumah sewa..dah alih dapat tempat cantik,Baru jek nak gi tgk,orang lain dah siap bayar plak..mmmmm bukan REZKI tu namanya..
seharian kami cari rumah/kedai2 lain..mmm mmg xdapat..LAKU rupanya umah sewa nih..hehehe..mmm Kalaulah ade modal boleh beliumah wat sewa..(BERAngAN DAH Aku niiii..hehe)..nak dijadikan cerita masa duklepak2 umah mertua saya,ade satu rumah kosong belakang umah mertua saya...try call,katanya dah janji ngan somebady...tp org tu xconferm la plak lagi,esoknya dia nak bgtau balik....so saya hold dulu la..kang berangan lebih2 kena sambar kat org lagik,frust balik kang hahahah

Nak jadikan cerita mmg itu REZEKI saya dan huby,tuan rumah tu callkata boleh la nak sewa umah tu...mmm maka dengan senang hati saya setuju..terus esoknya tgk umah dan sign contract utk 3years.Tp bila kemas2 mertua saya camxbrapa stuju je heheh (Xtau la nape mak cam xstuju) so mak cadangkan untuk tgk dulu rumah kawan dia,saya ikut jek...xdehal nak duk mana2 pun..saya hanya pikirkan barang2 saya makin hari makin banyak..tu yang nak duk sendiri,mudah nak atur barang2 saya...so skrang KEPUTUSAN terletak pada hubby saya.Kalau conferm saya turut saja..Saya boleh hidup dimana2,insyaALLAH..hehe

No comments: