Wednesday, February 9, 2011

Keinginan..atau kepuasan

pagi2 lagi mood saya sudah tidak brapa baik...saya xtau kenapa tiba2 boleh berubah mood..saya juga penat dengan diri sendiri..terlalu banyak hasutan syaitan menguasai diri saya mungkin..seperti biasa bangunkan suami dari tidur utk kerja....sy tlg hantar,sbb sy nak guna keta ..
saya balik kerumah tanpa ade mood nak buat kerja,barang asas dah ade cuma yg decoration perlu dibeli..dalam termenung saya tertidur..bgn tidur terus bersiap..tujuan keluar hanyalah untuk beli barang kek...tp sementara lalu jalan ke kedai bakery...saya singgah utk servis kereta..dalam1 jam lebih tercongok kat situ..
lokasi seterusnya,sy call hubby utk tya dia dah makan ke belum..dia kata belum...tp dia xminta saya gi ambik, bila pikir2 sy juga lapar...saya pecut gi ambik dia..so kami lunch sama2..jarang2 dah skrg kami dapat lunch sama2...masing2 sibuk dengan hal sendiri..saya rindukan zaman saya bekerja dulu..hubby saya selalu ambik saya masa lunch utk makan sama2..bila saya buat bisnes sendiri "masa Emas" kami bersama sangat jarang..

lepas hantar hubby sy balik opis,sy ke kedai bakery..then gi cuci keta jap...pastu balik sbb kepala dah berat..kalau x,mau lepak mana2 sementara tunggu hubby balik,bleh terus ambik dia...

SAYA dah PeNAT...=)

No comments: