Thursday, March 3, 2011

rindu kamu..

pagi ni..bangun je tido hubby saya ajak shoping barang2 sikit utk dia bawa ke tempat kursus..dia kena kursus utk 2 hari je..3hari 2 malam la dia tinggalkan saya dan amsyar..so kami b'fast saja kat luar sbb nak cepat,dalam tghari dah nak bertolak ke Dungun,Terengganu...Kalau xde order conpem saya ikut hahahha..ngekor je aku ni..xdela,bleh singgah umah makcik kat KT..tu je rancangnya haha..tapi apakan daya..saya full order,xdapek nak nolong hehehe

Mula2 kami ke TESCO,xtau laapa tujuannya kesana..masuk tesco just ambik mainan amsyar dan sikit keperluan dapur heheh..mmm then hubby saya kata "xde barang yang die nak kat situ..pas bayar kami gi KBMall la plak..kat situ hubby saya beli la barang2 die,ade la 2 3 barang keperluan dia..

dari KB Mall terus balik umah kemas2 baju dia,tunggu kawan datang jemput..tertido la jugak kami menunggu.Biasalah janji kul 1.30..kul 2.30 baru datang...bila hubby xde je terus rasa rindu tu datang,sbb kami dah lama xberpisah jauh,dia gi kursus biasa saya ikut gak heheheh..dah lama xgi kursus..anyway saya doakan hubby saya boleh handle kursus tu dengan baik dan jayanya..insyaALLAH

No comments: