Thursday, March 17, 2011

Alhamdulillah

Syukur pada yang Esa,dengan rahmatNya saya mampu sampai kesini..kerjaya saya dapai capai tahap yang saya sendiri xpercaya kadang2..hehe Alhamdulillah sukur sangat2..

dari saya xtau apa2 pasal bisnes,sehingga saya punya syarikat sendiri,sayalah pekerja,saya juga bos...senangkan,punya bisnes sendiri..boleh main ambik je projek,dan boleh tolak kalau xmampu.tp yang susahnya untuk maintainkan jadi lebih baik setiap masa..itu yang perit..

kini,alhamdulillah saya dapat hidup dirumah sendiri,boleh manage hidup famly saya sendiri..saya boleh buat apa yang saya suka dirumah sndiri.cuma kadang2 ade la juga rasa sunyi bila saya duduk sendirian,time amsyar xde dan hubby saya keluar ke...duluade adik2 yang temankan borak2,hilangla sunyi..apapun saya happy jalani kehidupan saya sendiri..

No comments: