Thursday, November 11, 2010

U.P.S.R

Salam sahabat sekalian,hanya berkongsi xtvt saya seharian...Lepas gi hantar Cupcake tadi,saya terus gi sekolah adik bongsu saya,rase nak jemput dia balik sekolah harini hehehe sambil nak jd org pertama yg tau result UPSR dia..

Jam 12.30tgh saya dah tercongok depan pintu pagar sekolah,jangkaan nya 12.45 tu dia dah keluar..tunggu punya tunggu sampai da naik lenguh la kaki berdiri dan temperature saya da agak2 nak naik jugak la haha akibat lama tunggu..1/2 jam tu saya rasa sangat lama sbb keseorangan,kalau ade teman tu lain la sikit kan..hehe

Bila dia keluar,saya terus tanya result dia..xsabar nampaknya,sape yg amik test sbnrnya nih.so resultnya boleh la tahan..walau tak semua 'A'..dapat 2 A aje,tapi saya rase memadai sebabnya dia hanya belajar sendiri tanpa tusyen luar.hanya kelas tambahan yg pihak sekolah anjurkan. Temperature saya pun terus turun dengar result dia tu.Alhamdulillah la.

Balik je rumah bertalu2 call dari adik beradik saya bertanyakan result dia. Saya terus sambung kerja sambil layan anaknda saya..


Lagi2 pic saya huhu....



Adik Bongsu saya..Nik Ain Irdina..Congrats dear,We Love U

No comments: