Thursday, November 4, 2010

Di Hari 04 Nov 2010....

Hari ni cuti di Kelantan kerana Mengundi di Galas,Gua Musang..dan saya dapat tau BN menang...saya antara orang yang kurang gemar isu politik..so saya xmau mengulas pasal itu..

Harini saya dan suami hanya di rumah saje sambil melayan puteri kami yang makin lama makin nakal..hehe suka buat kami geram tapi happy..sudah pandai usik2 orang plak die.Adoi Amsyar2,tiap hari ade je benda baru dia buat,kadang nak marah pun xjd sbb dia pandai buat mimik muka yg buatkan kita xjadi nak marah dia.

Lepas magrib tadi saya ke rumah tukang urut yang saya kenal melalui sorang kenalan saya ni,thank so much Lynna Shaari..best la bila ada org tekan2..picit2 masa badan kita sengal2 gini kan..Bila Makcik tu urut,dia kata peranakan saya ada sikit bengkak,sbb tu saya rasa sakit akhir2 ni..xla kuat,cuma kadang2 ada rasa sengal perut..Bila dia urut tu katanya ok dah,dia suggest saya makan ubat2 tradisional..so saya ambil la sebotol..nak try..kalau rasa best boleh suggest kat kawan2 plak..Bukan untuk wanita aje..lelaki pun boleh..Saya ni antara org yg payah gak makan unat..nak2 ubat tu pahit ke payau ke..mau muntah la saya..tapi untuk kesihatan saya..saya nak cuba.

Balik dari mengurut terus ke Wakaf Che yeh,Hubby saya mau shoot kat sane,bila sampai hujan renya aje..boleh lg shoot 3 4 snap..pastu mula la lebat..hubby bukan keseorangan..membe2 photografer pun ada sama..So sbb hujan,xjd nak shoot..balik je..

esok ada customer nak jumpa saya untuk discuss pasal order dia..saya juga agak bz esok dengan order..thank untuk mereka yg mempercayai saya..Mudahan bisnes bertambah baik..Amin...Gudnite everybody=) Salam 1 Malaysia..


No comments: