Saturday, November 6, 2010

Jalan2..cari idea

Hari ni saya tak ade aktiviti,cuma ade customer nak jumpa saya untuk bincang wedding cake dia,saya jemput ke rumah saja.Lepas Zohor saya dan Suami ke bandar KB utk beli barang kek.sebelum tu kami singgah di KBMALL just nak cuci mata dan cari idea untuk deco cake hehehe (alasan jek tu..sbnarnya nak shoping) keh keh keh...tp uols tau,kat KBMALL tu ramai giler org,jalan jem sgt..saya bgtau Suami saya cancel jek la ke MALL tu,tp Suami kata xpe kite gi jek kalau penuh sgt kita balik je..Dalam hati saya kata yes..yes..heheheh..Akhirnya kami dapat gak parking dalam mall tu,sbb kat luar hujan..Alhamdulillah mudah urusan kami

Memula masuk ofcos ke tempat fav saya..kat barang2 baby,saya suka sgt ke situ sbb semua brg cute2 jek..xbeli pun cuma cuci mata utk amsyar..haha boleh gitu,pastu tempat ke-2 mesti ke kedai buku..SMO dan POPULAR..mesti jelajah ke dua2 tempat tu..then kiteorg gi makan kat M'de..pastu terus balik sbb nak singgah ke kedai barang2 kek plak,kang tutup kedai susah plak..
balik dr kedai kek terus je balik rumah,Amsyar da penat,sian dia...

Thanks to my darling yang banyak melayan karenah saya hari ini..thanks to Amsyar jgk sbb layan mummy heheh..nanti amsyar besar sikit boleh buat geng shoping hehe..i likee..yg pasti saya dapat idea baru..
Selamat malam semua..=)



kat SMO..Baca buku


No comments: