Tuesday, November 9, 2010

Anugerah ILLAHI..

Salam sahabat sekalian,apa xtvt harini ye..saya seperti biasa sibuk didapur dengan order,saya rasa penat sikit harini,lepas customer datang ambik kek,saya rehat sebelum sambung lg 60pcs cheesetart,Coklat Moist Cake, 2box cupcake..Alhamdulillah rezeki ALLAH sentiasa ada,saya amat2 bersyukur.

Saya nak manjakan puteri saya dulu,harini bz sikit sampai dia pun da pandai protes huhuhuuu...da pandai merajuk bila saya xlayan dia,waktu malam je la saya dapat bg tumpuan padanya,sian anak mummy..nanti bila da stabil,mummy cari pekerja tlg mummy ye sayang..then boleh tumpukan perhatian sepenuhnya pada amsyar ye..

saya mau berehat dulu,thanks buat semua customer saya,moga anda berpuas hati dengan layanan kami..

Disebalik rintangan pasti terselit kejayaan..
Mudahan ianya mendapat keberkatan yang Maha Esa..
YA ALLAH permudahkan urusan kami.

No comments: