Friday, November 5, 2010

Photoshoot.

Salam buat seluruh ahli keluarga,sanak saudara dan sahabat sekalian...Pagi ni nampaknya cerah walaupun semalam saya rasa tidur dalam kesejukan,hujan ke semalam ek???pagi ni kami sarapan nasi kerabu..lamanya xmakan nasi kerabu dengan ikan goreng celup tepung..aduiii syok abih..Mydaddy yg belanja,bukan buat sendiri beli aje hihihi.

kali ni just nak citer pasal minat hubby saya yang lama kelamaan menjadi minat saya...hehe.Saya suka follow hubby saya gi shoot andai saya xde job sambil tu saya blaja shoot jgk..sikit2 tu saya tau,banyak sangat yang perlu belajar kalau nak mahir dengan kamera.Rupanya susah jugak.Nampak org snap sana sini macam mudah jek,tp sebenarnya bukan semudah yang kita sangka..setiap snap perlu ada maksud dan cerita,baru gambar akan nampak cantik dan menarik..dabooomm




Kesusahan sebagai Photografer....Siang malam kerja


menunggu....jam 11pm

No comments: