Saturday, December 4, 2010

Kedai Barang Kek

Salam buat sahabat sekalian..lama saya tidak mengentry xtvt saya kan..saya terlalu sibuk dan agak kekurangan feel nak menulis..xtvt harian saya agak sibuk 2 3 minggu ini..Alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan pada kami..kami bersyukur dengan nikmatMu..terima Kasih ALLAH

Saya nak share dengan kawan2 tempat saya selalu pegi untuk shoping barang2 kek.Lebih kurang ade 6 kedai bakery yang selalu saya jelajah hheeh...Tapi ade 1 tempat ni saya paling suka.Kedainya barang agak murah dan pemiliknya peramah membuatkan saya rase senang ber'shopping' kat situ heheh..nama kedai tu SweetBerry Trading,berdekatan dengan Pasaraya Billion Kota Bharu..Kat situ brg2 boleh la dapat murah sikit..tokeynya da kenal saya dan selalu bg diskaun setiap kali saya shoping..thanks to Emily..

Kalau anda mau shoping barang2 kek,bolehla ke sana...=) (promote skali nih)




(pic ni diambil dengan kebenaran Pemilik..;-))

2 comments:

Milanis said...

Saya suka makan kek...tapi tak lah pandai nak buat sgt...oooo baru lah tau dimana tmpt kedai brg2 kek...klu tak keberatan,bleh tak bgtau di mana tempat menawarkan kelas belajat kek & cupcakes di sekitar kb ni?...

Unknown said...

kat swetberry ni pun ade..katcitarasa kota bharu pun ada..dekat ngn dynasty inn