Saturday, December 4, 2010

Hujan Renyai-renyai..

Salam mesra..1Malaysia..
Hujan masih renyai..da dekat seminggu hujan aje..da namanya musim tgkujuh kan..Rindu plak sinaran matahari...tapi alhamdulillah,hujan ni rahmat..best,tido pun dalam kesejukan jek..xyah pakai aircond,xyah kipas pun dah sejuk..

Start hari ni..saya rasa mau bercuti untuk seminggu..dah lama rasanya saya bekerja tanpa rest..sametime sampai xtido,Tubuh saya dah rase xberapa sihat 1 2 harini,suara pun dah serak2 nih,nak cakap ngan orang pun xselesa..Maybe jugak sbb cuaca, dan waktu rehat saya berubah-ubah..

Alhamdulillah semalam sempat saya lawat kawan saya kat Melor,sedara kat KB.Rasanya dah lama duk tertangguh sbb kesibukan saya..Saya rasa happy semalam,pastu terus balik rumah mertua saya..Kat rumah mak,saya buat coklat untuk customer saya pickup pg ni..Jam 2pg dah siap coklat..Alhamdulillah sempat jgk balas email2 customer sebelum tido..bgn agak lewat,dah dekat kul 7 dah..Mata saya berpinar2,maybe tido xcukup kot..Tapi Alhamdulillah saya dapat atasi..
Mertua saya buat rendang daging dan ketupat..So,sarapan kami ofcos la rendang dan ketupat,cam raya jek..heheh Alhamdulillah kenyang..sedap rendang Mak..

Thank to myhubby yang memahami kesibukan saya,anak saya amsyar dan seluruh keluarga..Thanks atas sokongan kalian..Saya Sayang Kamu Semua..

No comments: