Thursday, July 7, 2011

Mengidam punya Pasal...


Salam sahabat sekalian...mmmm tgk pic atas buat air liur meleleh hahaha...Apa itu??ramai yang dah tau menu ini kan,sbb skrg ni dah popular..inila PULUT MANGGA..Makanan yang asalnya dari Thai.Kalau xsilap la.

semalam saya tiba2 sangat2 teringin nak makan pulut mangga ni..bila post kat FB ramai kawan2 suggest kat situ sini,rupanya banyak tempat yang ada kat area KB ni,cuma ada sedap ada kurang sikit..yang saya dah rasa kat D'Mina jalan pengkalan chepa dan PADI area berek 12..yg kat PADI tu better la dari D'Mina..banyak tempat lagi yang kawan2 suggest,nanti pelan2 kami cari yea.thanks to sahabat sekalian..

Akibat dari rintihan si isteri ini nak sgt makan,makanya dengan bersungguh si suami bawalah si isteri ini gi makan hahaha...thanks to Mr.Hubby saya yang bawakan semalam.Saya xajak pun tetiba,dia drive je ke arah KB,tanyala nak gi mana ni??kata suami "nak gi makan pulut mangga la"...hati isteri yang mmg dah nak makan ni apa lagi...senyum la..haha..makanya kami makan bersama..Anaknda saya juga turut serta,tp xmakan pulut sgt,nak mangganya saja..Alhamdulillah rezeki Allah utk kami semalam..Thank You ALLAH.

No comments: