Saturday, July 9, 2011

Ceritera Cinta 9 Julai..

Harini org duk sibuk pasal BERSIH(perhimpunan haram) dan sebagainya...saya ni xbape suka pun benda2 camni..mmmm dulu masa kita merdeka kita bersatu menentang penjajah..skarg ape da jadi??...harapnya semuanya akan baik2 saja dimasa depan..

Pagi:Cerita saya hari ini...(sambil taip ni mata dah mengantuk..tp kena tunggu anaknda yang xnak tido)..bagun pagi siap kan sarapan(beli jek sebenarnye..haha),pastu sambung buat kek..mmm hubby plak ada kerja kat opih..kena OT lagi harini,semalam pun dah kul 12 baru balik...

Tghari:siapkan order...hubby balik tghari..terus kena gi shoot..actually agak angin sikit lah saya sbb pagi tadi dah janji utk  keluar pasal kerja saya sikit,tp tiba2 dia kena ganti kawannya yang sakit..So,saya buat2 la ok..hehe tp ok betul lepas tu,kejap ke rasa angin tu..

Ptg:tepat kul 3 seperti yg dijanjikan,hubby balik,so saya siap2 n terus keluar..sebelum tu hantarkan kek membe dulu..so saya ke kedai steel utk tgk oven n mixer..mmm masih boleh dirunding harganya..so,saya ambik quotation dia..oven yg saya cari tu kecik sikit sari yg dah ada..tp harga RM750..mixer RM1650 10litter..mmm masih dipikir2..sabar yea cik salesgirl,saya bincang dulu...

then,terus gi makan sbb saya belum lunch...dah petang dahhh cik kakkk...perut dah berkeroncong..makanya hubby terus ke Noodle station je,saya makan tom yam noodle hubby makan nasik paprik..pas tu terus je balik rumah,REST...bukan rest sgt sbb kami anak branak layan movie KL GANGSTER,tp xsempat abih,sbb download sekerat jek rupanya..frust menonggeng,igt dah download abih...mmmm tido la jawabnya..

Malam: mmmm malam ni makan malamnya hanya speggeti bolognise,salad n chiken soup..mmm malas nak kuar,makanya online order saja...lepas makan..saya sambung mengedit gambar2 yang dah bertimbun..tuhan saja tau malasnya mengedit nih...

satu perkara yang saya perasan sari dua ni,baby saya rasanya suka berjaga malam..sbb,magrib je dia stat xduduk diam,bumbang2 duk tendang perut mami...sampai ke pagi tu boleh rasa..terkadang saya terbangun jam 2 3 pagi masih rasa...tp siang je,dia diam jek...ssh nak rasa gerak dia..mmmmm baby xleh jaga malam,xbagus utk kesihatan..harus tukar jadual..ni maybe sbb mami selalu jaga malam kot,baby jadi terikut2...sorry sayang,nanti mami atur jadual sebaiknya yea..utk kamu..

No comments: