Friday, July 22, 2011

Alkisah mata..

Bila mata tak mahu lelap..saya menulis..
hari ini anaknda saya buat kedua kalinya gi kerja bersama ayah..dulu pernah la skali,masa tu saya masih kerja swasta..disebabkan xde org nak jaga,hubby terpaksa bawak..tp harini,hubby saya yang nak bawak...katanya ade staff lain juga bawak..ye la buat OT je kan,boley la bawak anak..Saya???dirumah saja buat tempahan kek utk 4 customer pagi sampai ke ptg..

Bila dah siap n customer pun dah pickup yang mana patut di "pickup" awal..saya keluarla mencari angin sikit..cuma ke Giant saja..pastu balik rumah terus...berehat...tp sampai ke tgh malam pun belum tidur jugak..menanti anaknda yang xmau tido..bila dia dah tido saya pulak yang payah nk tido...mmmmm sapo mau jawab???...xpelah,sambil2 tunggu hubby saya balik..

No comments: