Friday, June 17, 2011

pening...

saya bosan hari ini...kenapa???.duduk dirumah tanpa buat apa2 buat otak kelu..nak buat keja apa pun saya xtau...cuma siapkan sekotak cupcake customer,dah siap yg tu..tgk TV,tido,makan,tido balik...itu saja aktiviti saya hari ini..terasa kepala ni berat dan bosan yang teramat..
saya antara mereka yang xleh duk diam kat rumah hujung minggu...tiap2 mesti keluar,bukan takat ujung minggu,hari2 biasa pun sama.xdapat lama kejap pun jadilah..walaupun saya tau kerja saya berlambak...

semalam...buat otak saya bingung..mana taknya dekat 5 kali buat kek xjadi...saya jarang buat kek xjadi..bukan nak puji diri sendiri,tp kenyataannya begitu,sbb setiap yg saya belajar saya gunakan sebaiknya,Alhamdulillah setakat ini semua ok2 saja,Cuma semalam hari paling teruk.

Maybe mood saya dari pagi lagi tidak baik buatkan seharian kerja saya jadi kucar kacir..Dalam pada itu masih sempat saya siapkan 2 tier cake customer yang nak pickup malam,Alhamdulillah yg tu jadi dan saya puas hati..kalau yang tu pun xjadi..maka,menagis lah saya..dahla tuannya datang jauh nak pickup,saya tak mahu mengecewakan customer saya.Walaupun masa tu hati saya kacau bilau,saya tolak ketepi utk sementara dan buat dengan hati yang tenang,Alhamdulillah.

Sakit hati dan teramat sedih sangat mengganggu,Alhamdulillah walaupun hati saya terguris,saya masih mampu tersenyum kerana soal hati saya hanya saya pengubatnya,seberat apapun dugaannya,hanya saya yg tanggung..Saya perlu positif..Hanya padaNya saya mengadu.Moga hati saya lebih tabah dengan dugaan apapun selepas ini..

No comments: