Saturday, June 25, 2011

Mood...susah ditentukan

Harus selalu berfikiran positif..bila kita positif,minda kita positif,hati positif,pastinya semua akan normal dan tiada stress kan..dalam kesakitan seminggu dua ini saya punya mood jadi tidak keruan.Mood saya tidak menentu,kadangkalan saya akan OK kadangkala akan KO..Mohon maaf untuk suami saya,kesian dia terpaksa melayan mood saya yang tak menentu.

tapi bila kami duduk berdepan menyatakan apa yang kami rasa,alhamdulillah masing2 memahami..disitu kelebihannya bila kita bersemuka dan bincang apa yang sepatutnya baik untuk keluarga.Kadang-kadang saya sendiri tak perasan apa yang saya lakukan membuatkan orang lain jadi tak suka.Tapi bila berbincang,kita boleh baiki silap kita.TAPI HARUS BERFIKIRAN POSITIF..

Moral of the story...apapun masalah yang dihadapi,kita harus bawa berbincang.JANGAN PANDAI2 BUAT TAFSIRAN SENDIRI,PARAH JADINYA.

No comments: