Sunday, June 19, 2011

Bila badan terlalu penat..

salam sahabat sekalian...
2hari bersama adik beradik saya yang pulang kampung ini buatkan hati saya tenang dan sangat happy..tgh2 berserabut pun boleh ceria balik dengan keletah mereka..Alhamdulillah...2 hari ni saya tak terima sebarang order,mmg saya block order utk bersama mereka,saya jarang dapat bersama..kalau xstop order makanya xdelah ruang bersama2..

so semalam kami bercuti bersama..bukan jauhpun,gi berehat kat Kondo Pelangi Mall tu je,rumah rehat untie saya,so jimatla sikit belanja..satu famly gi duk situ.sambil bercuti sambil kemas2 rumah tu..sbb skrg rumah tumpangan tu ayah dan bonda saya yang jaga.

tp dalam happy2 tu saya sedikit bimbang bila ada sikit pendarahan berlaku,maybe badan saya terlalu penat 2 3 hari lalu,terus gi jumpa pakar kat,doc suzy kata xde masalah andainya hanya sedikit saja pendarahan,kalau berterusan itu membimbangkan.bila scan semuanya ok dan aktif2 saya baby saya..Alhamdulillah lega hati ini..banyak nasihat saya dapat dr doc Suzy.saya mmg suka jumpa doc ni sbb dia senang dan xde caj tambahan walaupun saya banyak bertanya hehehehe...Thanks Doc Suzy (pakar sakit puan)..Utk mana2 ibu mengandung,boleh jumpa doc ni,klinik utk sakit puan dan kanak2...

No comments: