Friday, June 17, 2011

Baby saya 5 Bulan..

Salam sahabat sekalian,minggu ini saya sudah 22 minggu usia baby saya..Alhamdulillah setakat ini semuanya baik dan dia sangat aktif..Ketika saya beristirehat,baru saya rasa tendangannya yang sangat kuat..itu menandakan dia sihat,insyaALLAH sehingga ke akhirnya dia sehat2 dan aktif  saja..

Next week saya perlu checkup utk sekian kalinya,dan kali ini skali lagi perlu scan utk memastikan baby baik2 saja.Setakat ini saya cuma rasa mudah lenguh badan dan kebas2.Tapi seigt saya nurse kat klinik goverment tu penah kata akan rasa cam gitu,tapi nanti saya akan rujuk doc semula.Perkara biasa penat kerja buatkan saya sakit2 badan,kadangkala terasa nak gi urut..tp saya xberani sangat nak urut2 ni..kena pilih2 tempat2 yang mmg betul2 pandai urut utk ibu mengandung.

Mummy kesian dengan baby mummy yang terpaksa bekerja bersama mummy,kadangkala org lain tgh lena tidur,kita bangun bekerja..Tapi mudahan ianya memberi kita kekuatan ye sayang..kalau mummy kuat baby juga kuat..insyaALLAH nanti baby mudah keluar masa lahir..

Nanti kalau dah lahir,kakak Amsyar,mummy dan ayah akan temankan sayang ye..Mummy yakin Kak Amsyar boley jaga baby,sbb mummy dah nampak dia seorang yang penyayang..setiap hari dia sayang baby..Mummy sayang baby dan kak Amsyar..Mudahan kalian jadi anak yang terbaik didunia dan akhirat

No comments: