Friday, May 13, 2011

sibuk BERMULA....

salam..
lama tak update,saya agak sibuk dengan jadual harian saya,dalam sibuk2 dengan order kek,ade ramai juga yang minta untuk buat kelas,saya bersyukur dengan rezeki yang datang,cuma kadang2 saya sendiri xdapat nak handle..maklumlah saya boos saya juga pekerja...cuma kadang2 adinda2,my mom yang datang membantu..thanks ols..

saya xdapat nak buat kelas dalam bulan ini sbb jadual order yang padat,ditambah dengan saya tgh pregnant ni,saya terpaksa bataskan waktu kerja saya..xboleh nak push kerja sangat,mana yang mampu saya terima...yang saya xdapat terima tu saya mohon maaf atas kesulitan..harapnya customer boleh memahami dan masih menyokong kami.

Sambil memenuhi order mei,saya perlu ready untuk jun...bila mula cuti sekolah je ramai yang buat kenduri kan??mmmm saya antara mereka yang sibuk..selain mak2 andam,bridal,photografer dan sebagainya...Apapun mudahan ALLAH mudahkan urusan kami semua dan mudahan kerja kami berjalan lancar.AMIN

No comments: