Thursday, May 5, 2011

C.U.T.I (Part 2)

Salam..
nak sambung entry cuti yang lalu...hohohoo lama bebenor nak sambung nyer yea...haha..mmm next destination ke Metrikulasi Pahang..nak ambik adinda saya yang abih blaja kat situ.Ni 1st time saya gi sbb saya selalu tak berkesempatan setiap kali mak ayah saya/adik beradik lain gi sana...selalu ade kerja yang mghalang saya gi..xdehal pun,cuma kali ni sbb last kan,tu yang gi jugekk..hehe
Bandar Gambang ni xde la apa yang menarik pun,cuma bandar lama..salah satu tarikan yang ade hanyalah Water Park Gambang yang baru diorang buat...so pas ambik adik saya teruskan la perjalanan ke KL..


aksi pemandu yang kepenatan..seharian perjalanan hehehe


yang ni co-pilot haha..time emergency jek nak drive.


melalui lebuhraya Pantai-Timur


Beberapa Koleksi Kolej Metrikulasi,Gambang,Pahang










next cuti nanti sambung lagi heheh...tq alls

No comments: