Thursday, May 5, 2011

Hari Ibu 2011

Salam..
rata2 iklan di TV bercerita perihal hari ibu..Ibu adalah segalanya bg kita semua..yang melahirkan dan membesarkan kita sehingga dewasa.Kasihnya ibu tiada tandingan...

Alhamdulillah saya dikurniakan ibunda yang saya kira terbaik didunia ini.(ofcos la semua org akan rasa ibu dia yang terbaik kan..kan..kan hehe).menjaga dan mendidik saya dengan baik.dia juga ibu,dia juga teman,dia konselor serta guru saya. Bonda saya ni memang orangnya sporting abis,sejak kecil sampailah saya kini juga bergelar ibu,sangat susah melihat dia marah..Kalau dia marah tu mmg kami adik beradik melakukan salah yang besar la kot,baru nampak dia marah hehe...dia sangat ceria,dan suka buat kami adik beradik gelak memanjang...sangat mudah mendengar apa juga masalah anak2..dia pendengar yang baik..

Sempena hari ibu 2011 ini,saya juga nak ucapkan pada ibu saya,juga pada mertua serta ibu2 diseluruh dunia.."SELAMAT HARI IBU"..luv u mom


bonda saya...Puan Azizah Hj Mohamad


sentiasa di hatiku..

No comments: