Monday, April 18, 2011

Makan Petang

Salam buat sahabat sekalian..apa aktiviti anda petang2 ni...hehe
lepas saya buat kek petang semalam..saya tetiba terasa nak cuba O.R chiken Chop dari KFC..iklan dia bukan main menyelerakan..so,saya ajak hubby dan anaknda saya ke KFC,dekat jek ngan umah..kat airport tu je..anak saya suka la gi situ,ade mainan kan..

so, sampai airport ade ramai sangat org rupanya..tambah2 kat KFC tuh..aduh!!anak saya teruja nak main,tp saya yg takut sbb ramai sgt budak2 kat mainan tu..diorg main lasak2 lah..tolak2..saya plak yang jerit2..ade jugak yang nak kena marah..so amsyar main kejap je la,saya xbagi sbb crowded ngn anak2 kecik.

cerita bab O.R chiken chop..rasanya biasa2 jek,sekadar memenuhi selera tekak saya.Actually makan sikit jek dah muak,tp saya habiskan jugak la sbb kebetulan dah lapar..kalau nak banding,jauh lagi sedap kat MR.COOK...fev restoren western food saya dan famly saya..mmg sedap giler kat situ..tp just tuk western food la..kalau masakan panas agak kurang sikit...

No comments: