Monday, April 11, 2011

Makan-makan..

salam..harini saya kena siapkan order jugak..tp jap2 lagi la saya buat,badan saya mudah penat..buat kerja sikit pun dah letih..walaupun saya selalu makan vitamin,minum susu..tp tetap letih..padahal kerja xbanyak..mmm apa lagi saya perlu buat nak kembalikan kesegaran pada tubuh saya.

yang nak saya kongsi ini sebenarnya dah lama..dah berminggu-minggu entry ini saya simpan hehe akibat dek mood yang xde...saya dan suami mmg suka cuba masakan,xkira mana2 tempat@restoren@cafe kat mana2 yang baru,kami pasti pergi..mane yang sedap kami suggest kat famly/kengkawan lain..hehe

saya dan suami mahupun anak mmg suka makan,tp kami antara mereka yang memilih makanan,kalau betul sedap mmg kami kata sedap,kalau restoren yang xsedap,jawapnya sekali tu jek la yg kami gi..kali ni kami 1 famly gi makan kat Ani Sup Utara,Berek 12...tempat ni mmg selalu sangat saya gi,sbb biras kerja disini hehe..ade diskaun utk kami  1 famly haha itu saya suka...kebetulan kakak ipar saya balik,dia kerja kat johor, selalu xdapat bersama bila kami kuar makan,so kami plan utk kuar makan bersama semua.lepas hantar kek kat sri cemerlang,saya terus ke restoren tu..




No comments: