Tuesday, April 26, 2011

C.U.T.I (Part 1)

salam..saya akan sambung entry lalu berkenaan cuti saya..tidak la menarik mana pun utk mereka yang selalu dapat bercuti..tp untuk org yang selalu sibuk macam saya tentunya cuti bersama keluarga itu sangat teruja kan...Saya perlu set masa dan block order untuk cuti..kalau tak,mmg xdapatlah nak cuti..tu pun terpaksa tolak beberapa order.mohon maaf pada cust2 yang terpaksa saya tolak order..sian plak.

perjalanan saya bermula 19.4.11,lepas magrib dan setelah siapkan tempahan akhir..saya dan famly bergerak ke 1st destination (kuala terengganu)..tidow kat umah untie dulu la jawabnya..sbb keadaan saya sekarang yg baru preg dalam 3 bulan ni,saya xboleh nak straigh je..(ade kena gi ngurut la pastu..sakit pinggang hehe)..itu pun saya xduk diam..kejap pusing situ jap sini.

Pagi2 lagi dah ready utk ke Gambang,nak ambik adik saya yang abih study kat metrikulasi pahang..tp sebelum sampai ke Gambang,singgah Kerteh dulu..After lunch baru ke Gambang..


anda boleh lihat apa yang saya nampak???????bahaya kan..sedangkan jejantas ade kat depan tu..


meneruskan perjalanan ke gambang


saje suka2..








kenapa saya capture rumah ini???ade ceritanya....ni rumah sewa hubby saya dulu2 (bukan umah yg ade dapur kuning tu,tp yg berhadapan tu(color putih) sewaktu dia kerja kat Pahang.saya pun baru je tau umah sini..secara jujur saya tak pernah duduk rumah yang cam ni,apapun saya bangga sbb pengalaman dan kesusahan hubby saya itu menjadikan siapa dia hari ini.walaupun cita2 masih belum tercapai,tp kehidupan kami hari ini buat saya amat bersyukur..




next STORY saya akan update kemudian..thanks yang sudi baca ye..=)

No comments: