Monday, September 17, 2012

Menjamu perut...(huh..statment)

salam semua..agak lama tak mengupdate kan....mmm harini saya free sikit,dapatlah mencelah sikit tuk update belog saya...bercerita soal makan,mmg saya dan hubby sangat suka makan..dan kami suka rasa pelbagai menu.Dah merata kami makan kat area KB ni...kenapa selalu makan luar????sebab tak sempat masak..(alasan kukuh )hahaha...menjadikan alasan sibuk dan terlalu penat mengurus anak2 dan kerja,makanya saya selalu makan luar...kami makan tak pilih2 tempat pun ...adakala makan gerai,adakala makan restoren,adakala makan kat hotel..asal tempat tu selesa dan sedap,mmg akan banyak kali lah kami menyinggah haha....

1 hari dalam seminggu yang lalu,kami pusing2 bandar KB utk cari restoren baru..tetiba nampak signboard RITZ Boutique & Restaurant..restoren ni bukan tepi jalan tau,kena masuk sikit kedalam..jalan apa ye kat situ,Paya Bemban,jalan hospital..jom share apa yg ada kat sana...


yang ni shark fin soup...rasa cam ketam gitu..sedappp


Close up ..shark fin soup


antara menu lain yg kami order..butter prown,siakap king som,asparagus,tom tam,lemon chiken...


my en hubby yg tgh berselera hirup sup


si cilik saya yg bising bila tak bagi dia makan hihi..kakak amsyar berselera makan.tp tak snap plak.




No comments: