Monday, September 17, 2012

1 hari ke Kuala Terengganu

Last 2 week saya ke KT,tanpa merancang lama...disebabkan saya tak beraya mana,lagipun ramai sedara mara saya tak balik pun..so en hubby ajak saya beraya kerumah sedara2 di terengganu...kebetulan plak mak saya ada kenduri kawin,makanya kami berkonvoi...sampai sane,rehat sekejap,plan nak keluar jejalan sementara mak saya ke tempat kenduri...kuar kejap jek,dalam kul 5 kami balik semula ke rumah mak sedara saya kat batu buruk...lepas magrib saya balik terus ke KB..cuma untuk 1 hari..tapi alhamdulillah best dapat jumpa famly..itu yang penting...


tunggu ayah g park keta


mami..kakak...ayah..


sayang kamu....


drive sambil menjeling..yg penting masuk gambarnya haha



benti rest..



Nama saya Aishah Nusaibah


(ragam Ma Yah n amsyar bila bertemu)





yg ni amsyar snap kan..



No comments: