Wednesday, October 19, 2011

The Due Date....!!!!!!!!

Ramai yang mula bertanya keadaan saya hari ini..becoz today is da date!!!!ikutkan mmg harini due nya..tp apa boleh buat kalo babynya masih rasa selesa dalam perut mami,masih terasa ingin dengar degup jantung mami..kelahiran untuk setiap individu tu berbeza,ada yang belum sampai due ade yang terlebih due..menurut sejarah keluarga,(bila saya interview bonda saya) hehe semuanya lahir overdue,maybe saya juga begitu..time amsyar dulu sbb bermasalah..tu yg awal sgt2 tuh..3weeks be4..

bgn pagi ini,mmg saya rasa kuat sikit kontraksi berbanding hari2 lain..saya cuba berjalan sebanyaknya dan berehat..tp bila manjelang tghari sakit itu berkurangan,maybe bukan hari ini...saya berehat lagi...insyaALLAH kalo tak harini esok pun boleh,bila2 pun boleh ye baby..mamy tunggu baby yea (walaupun dalam hati tak sabar) mudahan urusan kita mudah ye sayang...luv u

No comments: