Monday, October 17, 2011

3 Days Before Due Date

Alhamdulillah sahabat sekalian..
kesihatan saya masih baik,cuma masih belum bersalin lagi..masih belum ada tanda2 nak deliver lagi pun...saya masih sihat cuma agak susah nak bergerak..tido pun payah..apapun alhamdulillah,saya mengharapkan baby sehat2 saja..dah cek aritu xde pape..air ketuban pun masih cukup,cuma tunggu je la masanya tiba...kalau dalam 1 week lagi masih belum bersalin saya harus di "induce"...apa boleh buat..yg dulu juga di "induce"..

Ramai org bgtau saya induce ni sakit..pada saya induce @ tak sama saja sakitnya..so jangan cepat panik pada ibu2 yang kena induce.Sakitnya sama saja,cuma bezanya boleh di atur masa sakit itu datang..kalau natural ni bila2 je dia boleh datang sndiri..dengan induce kita tau dalam 1 jam lepas induce kita akan rasa sakitnya.

Alhamdulillah,doa saya untuk sattlekan majlis kawen adik saya sebelum bersalin termakbul jua,masih sempat saya diapkan doorgift untuk majlis beliau,dalam 450biji saja...itupun saya dibantu adik2 untuk paking..thanks to my beloved sista.Tahniah juga untuk pengantin,moga perkahwinan ini berkekalan hingga hujung nyawa kamu2..apapun halangan dalam rumahtangga kamu hadapilah dengan bijak.

Saya masih menunggu hari itu,kebetulan juga biras saya punya due yang sama dengan saya,so kami sama2 menunggu hari itu,kot2 nak duk katil sebelah2 la kan...hehe harapnya kami bersalin dengan mudah dan selamat semuanya..Amin




No comments: