Saturday, August 4, 2012

16 ramadhan...

Alhamdulillah sudah setengah bulan kita berpuasa...tahun ni tahun pertama saya berpuasa dengan dua anak saya..thn lalu sorang saya..thn ni puasa dengan 4 ahli keluarga..sikit saja cabaran nya,nak2 time berbuka..kena handle si kecil yg terkadang ada "peel"nya..tak nak duduk,nak berdukung saja,plak tu diawal ramadhan aritu diorang demam..aduihh penat sikit la saya.

persiapan raya..saya dah siapkan sikit2 dari sebelum puasa lagi..soal baju,cuma baju saya dan baju amsyar je yg saya dah prepare...baju adik dan hubby belum lg ni...tema thn ni grey,kalau ikut baju saya la...tp maybe saya tukar sikit tema itu,sbb banyak color saya berkenan ni hehehe..

biskut raya plak,OMG..saya rasa cam tak buat jek...buat pun maybe sikit2 saja..saya ngn anak kecil,adik saya juga ada anak kecil...mmm sape nak buat..maybe beli yg siap @ beli je kerepek2...simple2 je raya kali ni...

saya sibuk atur jadual utk order raya nanti,dalam masa yg sama siapkan order yg dalam Ramadhan ni..Alhamdulillah masih banyak order,dan banyak juga yg saya terpaksa tolak sebabnya dah banyak kali tak jadi nak raya..so kali ni sangat sikit je saya ambil...maaf pada mereka yg saya tolak order tu ye.

No comments: