Thursday, July 5, 2012

di pagi jumaat yang indah

Alhamdulillah syukur..
Di pagi Jumaat yang sangat indah,cuaca sangat sejuk,nyaman....sampai tidur saya lena sampai pagi..Alhamdulillah YA ALLAH..

Bangun seawal jam 5pagi (mmg time tu selalu bgn utk kerja)..saya menyambung deco semalam..cuma tinggal untuk sebiji kek saja lagi..sepatutnya siap cuma dalam 30-45min (dengan penuh tumpuan)..tapi saya siapkan hampir 1jam 15min..sebabnya,saya termenung depan kek,tak tahu nak buat apa...Terkadang saya juga pening dan blur tak tahu nak deco cam mana bila saya tak set awal2 deconya..mmmm bila customer serahkan saja pada saya untuk buat deco,sepatutnyya lebih memudahkan saya tapi kali ini sebaliknya..hehehe..tapi alhamdulillah hasil termenung panjang itu,kek siap juga...hehe

saya arahkan adinda saya untuk buat apam hari ni..sbb saya dah tak larat...Apam pulcadot,tgh disiapkan..hehe tq my sista n my mom also..banyak membantu meringankan saya..

Semalam bila en hubby saya balik kerja,dia ada offer saya sesuatu,dan SESUATU itu memang saya lama nantikan sebenarnya,cuma rezeki belum berpihak pada kami..tapi kali ini ianya serius dan memerlukan saya buat keputusan secepatnya..mula2 blur la jugak,ye la nak result on da spot..xsempat nak pikir2..tapi disebabkan apa yang di offer itu sememangnya telah lama dalam perancangan..dalam 1 JAM saya pikir..makanya saya setuju..

Mengharapkan apa yang dirancang terlaksana dengan baik,dengan indah,dengan jayanya (saya faham dalam sesuatu ada sesuatu..iaitu CABARAN) tapi kalau kita tak berani melakukan sesuatu diluar kebiasaan,kita hanya akan duduk dalam kebiasaan..YA ALLAH,mohon keberkatan dariMU..

No comments: