Saturday, January 7, 2012

Bila saya duk sajo..

Bila saya duk sajo...macam2 saya fikirkan,diri saya,keluarga saya,bisnes saya...
saat saya menulis,aishah masih tidur..melihat wajah anak-anak buat saya tenang..mereka inspirasi saya untuk lebih berusaha..memang penat bila saya sendiri mengawal kerja,anak2,rumahtangga..tapi sepenat apapun,bila habis kerja,saya lihat anak2,seolah2 tenaga saya kembali..macam di cas balik hehehe..

Alhamdulillah saya bersyukur bila suami saya membantu saya saat saya betul2 penat,saya tau kadang2 dia juga penat bila balik kerja,tapi dia tetap membantu saya..terima kasih sayang..

sekarang,saya menyusun jadual kerja untuk raya cina ni..mmg sangat penuh dan sudah beberapa order yang saya tolak sebab tak mampu..tiap kali cuti am saja mmg ramai yang order,kebanyakannya last minit baru order..kesian juga saya dengar mereka call minta tlg buatkan,tapi mmg saya tak dapat nak tlg..insyaALLAH dimasa depan saya cuba cari pembantu yang sesuai..

Moga doa dan sokongan kawan2 berterusan..insyaALLAH doakan kejayaan saya..Amin




No comments: