Saturday, November 19, 2011

Keindahan....




Salam
Indahnya perasaan ini..anugerah dari Yang Maha Esa..Dia anugerahkan kami anak2 yang comel ini..Alhamdulillah syukur yang tidak terhingga.Setelah saya lahirkan anak sulung saya 2 tahun 6bulan yang lalu,kini saya dianugerahkan lagi buah cinta kami yang baru 24 okt yang lalu,Aishah Nusaibah..Alhamdulillah selamat dan sihat.

Yang paling bermakna,anak buah baru yang lama dinanti-nantikan juga selamat dilahirkan,abang dan kakak ipar saya menunggu hampir 9tahun,kini dianugerahkan puteri comel ini..Zara Dhia Awa..Tahun ni memang tahun gempak saya kira sebab mertua saya dapat 2 menantu dan 3 cucu baru sekaligus (seorang lagi biras saya akan lahirkan babynya xlama lagi)...wahh murah rezeki..Alhamdulillah syukur..syukur..syukur PadaMu..

No comments: