Sunday, February 28, 2010

Rezeki bertambah..

Salam buat sahabat sekalian..
kesibukan yang amat sangat membuatkan aku xsempat nk mengentry..hehe Alhamdulillah rezki bertambah2 sekarang ni.Dengan kerja ofis & kerja partime aku,sampai kekadang xtau nk buat yang mane dah..
sejak menceburi bidang bakery ni,masa aku amat suntuk..sampai nk gi ziarah sedara mara pun xsempat..tp aku cuba curi masa untuk melawat mereka.Alhamdulillah minggu lalu sempat juga aku kerumah mereka.
Untuk bulan febuari da abis semua tempahan disattlekan..Alhamdulillah setakat ni semua pelanggan berpuas hati.Hopenya sampai bila2 pun diaorg puas hati hehe & order lagi..
Bulan Mac ni aku agak sibuk,Sibuk ngan kenduri dan juga tempahan yang berduyun2..Alhamdulillah itu rezki aku & keluarga..Semoga dipermudahkan urusanku & diberkati...

No comments: