Sunday, October 25, 2009

Sepetang Bersama AMsyAr

Salam untuk semua....
Apa yang anda buat dihujung minggu..heheh saje nak bercerita masa-masa berharga aku dengan famly.kebetulan cuti hujung minggu dan deepavali haritu..aku ngan famly gi mandi manda kat waterfall Jeram Linang, Pasir Puteh.

Sebenarnya haritu aku tak rancang kemana-mana,igt nak duk rumah jek..main-main ngan Amsyar.Tapi abg ipar aku rancang untuk ke sana.Aku mulanya malas nak ikut.tp disebabkan mak cam nak gi je so kiteorang pun siap2 la. Abg iparku bertolak dulu, 2 jam kemudian baru kiteorang gi. Sampai pun da dekat kul 2 rasenya.Lama da xgi sane, jalan pun dah lain rasenya sampai kena tanya2 orang takut tersesat plak kang susah.Aku pun igt2 lupa jek jalannya.tp kiteorg ni jenis main masuk je jalan mane yang dirasekan betul...tp akhirnya jumpa gak.;-)

Sampai sane org da ramai, maklum la kiteorg sampai tu pon da pukul bape kan...tentu2 nya org da ramai...Kebetulan plak kiteorg dapat parking kat keta abg ipar.Diorg tu da bermandi-manda dah pon.Sampai2 jek aku lapo sgt dah terusla makan...

Aku xmandi pon, hubby aku pon memula cam nak mandi, tp dia tgk org ramai sgt kot xjadi plak..so kiteorg tgk2 jek la orang mandi sambil main2 ngan amsyar..hehe

Ni antara pic yang sempat snap.....

Berlatarbelakangkan orang duk mandi manda

Amsyar main air ;-)

Sukanyer dia.......=)

Jom Mandiiiii =)
Lepas main air,tgk2 jam da dekat kul 5, terus cepat2 kemas barang...n bertolak balik..InsyaALLAH ade masa nak gi lagi...=)








No comments: